Witam serdecznie

środa, 20 lutego 2013

Coś z serii "inne bibeloty"

Podobają mi się ekspozytory na biżuterię,w formie delikatnych laleczek,ale to co ja bym widziała na swojej półce to nie może być przesłodzone,musi być odpowiednio wysokie,skromne w swej prostocie,ale przyciągające oko.
     Oczywiście nic co w handlu nie zaspokoiło moich oczekiwań,dlatego pomyślałam,że muszę stworzyć coś sama.Początkowo chciałam wyrzeźbić prostą figurę,o lekko zaznaczonym kształcie,wybejcować i owinąć część sizalowym sznurkiem,ale z braku miękkiego drewna plany rzeźbienia na razie odsuwam w czasie.
Ale,że miałam już dość wiecznie plątającej się biżuterii w kasetce szukałam innego pomysłu.
Mam kilka ozdobnych butelek,które kiedyś czekały na malowanie,potem służyły za dekoracje,teraz sprawdza się też w praktyce:)


    Szklana trójkątna butelka wypełniona dekoracyjnym szklanym żwirem do korka przytwierdziłam odpowiednio wyprofilowane druciki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz