Witam serdecznie

wtorek, 30 lipca 2013

Ludwik XIV

Jak zaczęłam oprawę kryształu Swarowskiego nie wiedziałam jaki będzie ostateczny efekt.
W zasadzie w koralikowaniu jak ja to nazywam prostym wiele rzeczy wychodzi banalnie.
Wszystko mi się w trakcie tej pracy zdawało banalne,no ale skoro zaczęłam to chciałam skończyć.
Plotłam,prułam,aż stwierdziłam dość wymyślania,skoro wyszła banalna gwiazdka to wykończę ją chwościkami z koralików i to będzie to co mi się podoba poprzez orientalną nutkę.


Druga sprawa to bywa,że nie zawsze "pojawia się" nazwa,czasem siedzę i myślę bo żadne skojarzenie nie przychodzi. Tutaj też była pustka w głowie odnośnie nazwy, aż do momentu ostatecznego wykończenia.
Wtedy niemal olśnienie skojarzenie z Królem Słońce :))

 (źródło-Andrzej Osiński-rozważania o sztuce i istnieniu)





Rivoli Swarovski 12 mm Black Diamond F
TOHO Round 11o-22CF Silver-Lined Frosted Dark Topaz
TOHO Round 8o-22C Silver-Lined Topaz
FP 3mm Topaz
TOHO Round 8o-29BF Silver-Lined Frosted Gray
Bicone 4 mm Smoky Topaz
.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz