Witam serdecznie

środa, 23 lipca 2014

Wyróżnienie w Szufladzie

To jak baśń z 1000 i 1 nocy :)) gdzie Dżin spełnia życzenia.
Nie było mnie prawie dwa tygodnie, a z dostępem do internetu różnie to bywało, więc jak na spokojnie zajrzałam do Szuflady w poszukiwaniu perełek wyzwaniowych,przeglądając bloga niemal "potknęłam" się na własnym wyróżnieniu ;)) przyznanym 16 lipca.
Startuję już jakiś czas w różnych wyzwaniach i przyzwyczaiłam się niemal do porażek na tym gruncie, dlatego kiedy przeglądałam  wyniki ciesząc się z wyróżnienia Moniki, której pracę szczególnie podziwiałam uderzyło mnie jak obuchem wyróżnienie mojej pracy :)) taka niespodzianka,moja Szeherezada na liście TOP 5 w wyzwaniu "Zainspiruj nas!-Kolczyki"
Jeszcze nie w pełni dociera do mnie ten fakt
Dziękuję za wyróżnienie :)






.

4 komentarze: