Witam serdecznie

środa, 1 października 2014

Luxury

Jestem zachwycona efektem swojej nauki i pracy. Pierwsza poważniejsza praca mraw przeszła moje najśmielsze oczekiwania.
 Ta technika tak jak cCubic Raw daje pole do popisu wyobraźni, można tworzyć figury nadając im niesamowite kształty, czuję się jakbym zdobywała kolejne szczyty :)



















 Praca jest praktycznie dwustronna, spód, tył czy jak kto woli wygląda tak









W trakcie pracy zorientowałam się , że kolorystycznie pasuje do wyzwania w KK więc zgłaszam






.









.

4 komentarze:

  1. Absolutnie się z Tobą zgadzam! Wisior jest przecudny, ma w sobie "to coś", nie mogę przestać mu się przyglądać! Dla mnie - Mistrzostwo :) Gratuluję i życzę powodzenia w wyzwaniu!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak napisałaś "ma w sobie to coś" to pierwsze co mi na myśl przyszło to głębia ;)
    Dzięki ,wzajem Aga, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. NIESAMOWITY to chyba najlepsze słowo jakie go określa,bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń