Witam serdecznie

czwartek, 15 stycznia 2015

Druid

Odkąd ujrzałam skomplikowane zwoje wire wraping w oksydowanym srebrze zakochałam się w ich urodzie i marzyłam żeby zdołać uczynić kiedyś coś bardziej okazałego niż to co powstało do tej pory.
Przymierzam się cały czas mając świadomość, że nie będzie sobie można pozwolić na "zepsucie" z racji tego, że srebro nie jest tanie. 
Pokornie korzystając ze wskazówek bardziej doświadczonych artystek ćwiczę na miedzi i oto co uczyniłam.



Podobał mi się w takiej postaci, ale dla wydobycia głębi zwojów zoksydowałam i wypolerowałam oprawę z miedzi.





 Wisior z ośmio centymetrowego plastra agatu w oksydowanej miedzi.

Wykorzystując lekką transparentność kamienia, z tyłu umieściłam jako ozdobę jeden dłuższy odcinek drutu co daje ciekawe wrażenia optyczne :))











.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz