Witam serdecznie

poniedziałek, 6 lipca 2015

Tęczowa nieskończoność

Dosłownie 3 słowa Hani stanęły mi obrazem-pomysłem.Jednak zdarza się, że mam pomysł a jeszcze nie wiem jaką techniką go zrealizuję.Tak było i tym razem, wiedziałam że powstanie znak nieskończoności, ale do ostatecznego efektu wiodły mnie męki twórcze, bo w każdej kolejnej robótce coś mi drzazgą w oku dźgało, coś nie grało.Wiedziałam tylko,że będzie tam jadeit fiołkowy.
W końcu kiedy się przeprosiłam z sutaszem wyszło tak jak chciałam,jako drugi minerał dumnie prezentuje swą urodę afrykański turkus.




Jadeit- Maorysi przypisywali mu także potężne znaczenie mistyczne i magiczne, do dziś wielu ezoteryków jest zdania, iż pozwala on czerpać siłę i wiedzę z poprzednich wcieleń, zwłaszcza tych przeżytych na Wschodzie.

Turkus afrykański- Posiada właściwości absorbowania negatywnej energii, uważany jest za kamień przyjaźni, sprzyja pozytywnemu myśleniu i podbudowuje przyjaźnie. Wzmacnia spokój ducha, ochronę, mądrość, medytację.




.


2 komentarze:

  1. I znów kojarzy mi się z okresem "Dzieci kwiatów";) Taki kolorowy, piękny świat i niechaj trwa w nieskończoność:)

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów kojarzy mi się z okresem "Dzieci kwiatów";) Taki kolorowy, piękny świat i niechaj trwa w nieskończoność:)

    OdpowiedzUsuń