Witam serdecznie

wtorek, 14 stycznia 2014

Sutasz męski

Kiedyś na zapleczu znalazłam wyszukiwane słowa kluczowe "sutasz męski".
Przyznam ,że mnie to nieco zaskoczyło :)) dziś prezentuję bransoletkę skórzaną, która jest męską odmianą sutasz.

  
Bransoletka-amulet .
Centralnym motywem jest Agat Turitella   wybrany przez właściciela bransoletki.
Mówi się , że kamienie przyciągają właścicieli. Tak też było, pośród wielu kamieni które pokazałam ten  podobał się najbardziej.



Agat Turitella to kamień sukcesu.
Jest to kamień półszlachetny będący odmianą Chalcedonu.
 Swemu posiadaczami udziela niezwykłej mądrości, jaką daje perspektywa 300 000 000 (milionów) lat. Bo tyle właśnie istnieje agat muszlowy. Powstał z muszli skamieniałych ślimaków (turitella), nadaje więc "formę" prehistorii.
Podobno nosząc ten kamień, będzie się osobą majętną i nigdy nie zabraknie nam pieniędzy.


Agat ten działa na majątek i wzbogacenie, daje zdrowy stosunek do pieniędzy, doskonały w magii obfitości.
Drugim minerałem wybranym przez właściciela do bransoletki  jest Hematyt w formie wałeczków , a moja sugestia to kuleczki Howlitu i całość wykończona sznurkiem sutasz.



.
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz